۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۴, پنجشنبه

اعتراض به حذف نام خلیج فارس از موتور جستجوگر گوگل

موتور جستجو گر گوگل بدنبال ادعاهای کذب و زیاده خواهانه اخیر مقامات امارات متحده و برخی کشورهای عربی منطقه در خصوص مالکیت این شیخ نشین نوظهور در جغرافیای سیاسی جهان بر جزایر همیشه ایرانی تنب بزرگ ،تنب کوچک و ابوموسی اقدام به حذف نام خلیج فارس از خدمات نقشه خود(Google Map)نموده است.ما ضمن اعتراض به این اقدام سیاسی و جانبدارانه مسئولان گوگل که در تضاد با تمامی موازین اخلاقی و حرفه ای در دنیای مجازی است حمایت خود را از مالکیت تاریخی ایران بر جزایر سه گانه و خلیج همیشگی فارس اعلام داشته و خواهان بازگرداندن عنوان "خلیج فارس" به فضای گوگل می باشیم.

۶ نظر:

  1. کل جهان بدانند که "" خلیج همیشگی فارس "" از ازل تا ابد فارس خواهد ماند.

    پاسخحذف
  2. احساس مي شود كه اپوزيسيون خارج از كشور بايد در مجامع بين اللملي يك اقدام هماهنگ انجام داده و از كمپاني گوگل شكايت نمايند.

    پاسخحذف
  3. in arab hayeh shotor savar aghab oftadeh hich ghalati nemitoonan bokonand aghar ma yek dolateh dorost hesabi dashtim. as mast ke bar mast

    پاسخحذف
  4. شما هر چقدر هم زر بزنید باز اندازه انگشت کوچک عربها نمی شوید. کم که میارید میگید عرب بیابانگرد و سوسمارخور .... درسته در قدیم اینطور بوده ولی حالا تو قرن 21 این شماها هستید که نوکر عربها شده اید. مقایسه کنید وضعیت ایران را با کشورهای عربی. مقایسه کنید روح پلید نژادپرستانه ایرانیها را با اعراب مهربان. مقایسه کنید فرهنگ کوروشی و هخامنشی سرشار از فحش و نفرت خودتان را با فرهنگ اعراب. مقایسه کنید زبان مسخره تان را کاملترین زبان دنیا. همین نوشتاری که می نویسید و با خط عربی همین زبان مزخرفتان بیش از 70 درصدش عربیه. اصلا خون عرب در رگهایتان جاریه ولی قبول ندارید. چون نژادپرست ابله هستید.
    زنده باد خلیج عرب

    پاسخحذف
  5. آقامهدی.نژادپرست همون اعراب کثیفی هستن که از ابتدای کار کلمات عرب وعجم رو بکار بردند.همون کثافتهایی که اگر رشادت سربازان مسیحی در دشت گل(فرانسه امروزی) نبود تمام اروپارو هم به لجن کشیده بودن.درود به شهدای دشت گل.که بسیاری از این اعراب کثیف رو به درک واصل کردند.تا الان شاهد دریوزگی اونها باشیم.واما یادتون نره.قضیه ایران وخلیج همیشه فارس جدا از حکومت آخوندیه.
    درود به خلیج همیشگی فارس.خار چشم دشمنان همیشه ذلیل ایران عزیز.

    پاسخحذف
  6. شماها کافیه دهانتان را باز کنید و بجای کلمات گهربار سخنان گه بار بیرون بریزید چونکه ایرانی کثیف هستید. شما مرض خودبرتر بینی دارید. همین آخوندها از سرتان هم بیشتر است. شما عرضه رقابت ندارید م حقا که فارس سگ تشریف دارید و از دور پارس میکنید. آنقدر احساس حقارت میکنید که به اسم این خلیج تخمی اینقدر حساسیت نشان میدهید. همچین تاریخ روشنی هم ندارید سرکرده های شما هم وحشی وار به همه جا لشگرکشی کرده اند اینقدر دم از فرهنگ نزنید. فرهنگ شماها همین هست که میخوانیم. بجای چند کلمه حرف و حساب همش فحش میدید و خود را برتر از اعراب میدانید. هیچ ملتی برتر از ملت دیگر نیست. ولی شما مرض دارید چون نژادپرست هستید.

    پاسخحذف